Reklamacja

Przed złożeniem reklamacji prosimy zapoznaj się z poradami zawartymi na naszej stronie FAQ: taniodrukuje.pl/faq

Jeśli mimo tego nie udało Ci się rozwiązać problemu niezbędne będzie odesłanie produktu do naszego serwisu. W razie jakichkolwiek wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszym działem Obsługi Klienta (tel. 515 397 911).

 

Poniżej przebieg procesu reklamacji:

1) Wypełnij formularz reklamacyjny, który otrzymałeś wraz z naszymi produktami (różowa strona). Jeśli go nie posiadasz - pobierz i wydrukuj poniższy plik .PDF

2) Spakuj produkt oraz wypełniony formularz. Jeżeli reklamacja dotyczy jakości druku (nie drukuje któryś z kolorów lub drukuje niepoprawnie) prosimy o załączenie testowego wydruku. Pamiętaj o dobrym zabezpieczeniu przesyłki aby towar nie uległ uszkodzeniu w trakcie transportu.

3) Całość wyślij na adres naszego serwisu (Office Support Serwis, ul. Zwycięstwa 8a, 42-624 Tąpkowice). Pocztą Polską bądź kurierem. Sugerujemy paczkę pocztową ekonomiczną. Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.

4) Po otrzymaniu produktu nasz serwis rozpatrzy reklamację maksymalnie do 3 dni roboczych. W wyjątkowych przypadkach czas ten może wydłużyć się do 14 dni.

5) W przypadku rozpatrzenia reklamacji pozytywnie, sprawny towar zostanie niezwłocznie wysłany do Ciebie na nasz koszt.

6) W przypadku rozpatrzenia reklamacji negatywnie, kwestia odesłania lub odbioru towaru zostanie ustalona indywidualnie - telefonicznie lub mailowo.

 

Formularz reklamacyjny